Хип-поп мәдениетімен айналысатын. Pop Culture Group қытайлық компаниясы сәрсенбіде CPOP тикермен әлемдік Nasdaq нарығында дебют жасады.
Компания өзінің алғашқы жария орналастыруды (IPO) А класындағы 6 200 000 қарапайым акцияларының бір данасын 6 АҚШ долларынан бағалады, деп хабарлайды компания.
Pop Culture Group акциялары сәрсенбіде нарықта 405 пайызға көтеріліп, бір данасы 30,3 долларды құрады.
Ұсыныс 2 шілдеде немесе оның шамасында жабылады деп күтілуде. Мәміледен түскен қаражат онлайн-контентті дамытуға және басқаруға, көше биін оқыту бизнесін дамытуға және хип-хоп интеллектуалды меншігінің туынды жұмыстарын жасауға жұмсалады, деп хабарлады компания.
Эмиссия проспектіне сәйкес, компанияның 2021 қаржы жылының бірінші жартысындағы таза түсімі 13,8 миллион долларға жетті.
Frost & Sullivan консалтингтік-зерттеу фирмасының есебіне сәйкес, компания Қытайдағы хип-хоп және көше биі индустриясындағы түсім бойынша 2019 жылы екінші орынға шықты.
Штаб-пәтері Қытайдың шығысындағы Фуцзянь провинциясының жағалаудағы қаласы Сямэньде орналасқан компания ойын-сауық іс-шараларын өткізеді, хип-хопқа қатысты онлайн-бағдарламаларды басқарады, корпоративті клиенттерге іс-шараларды жоспарлау, басқару және маркетинг қызметтерін көрсетеді.
Хип-хоп мәдениеті құндылықтарын мен оның негізгі мақсатты аудиториясы ретінде жас ұрпақты ескере отырып, компания сонымен қатар АҚШ пен Қытай арасындағы хип-хопқа қатысты мәдени алмасуды кеңейтуді мақсат етеді.
«Хип-хоп мәдениеті мен қытайлық негізгі мәдениет пен әлеуметтік құндылықтар арасындағы тұрақты өзара ықпалдың арқасында, хип-хоп мәдениеті Қытайдағы барған сайын неғұрлым ықпалды субмәдениетке айналуда», - делінеді компания проспектінде. «Біз хип-хоп мәдениеті нарығының өсу әлеуеті орасан зор деп санаймыз».