Жол апатына ұшырадыңыз ба? КАСКО бойынша сақтандыру жағдайында не істеу керек — толық нұсқаулық

1441
Фотосурет: freepik.com

КАСКО –  бұл көлікті ұрлап әкету, апаттар (жүргізушінің кінәсінен болған жағдайларды қоса алғанда), табиғи апаттар, өрт және басқа да күтпеген жағдайлар сияқты бірқатар қауіптерден қорғауға көмектесетін ерікті автосақтандырудың бір түрі.

Басқалардың келтірген залалын өтейтін азаматтық-құқықтық жауапкершілікті міндетті сақтандырудан (КҚИ АҚЖС) айырмашылығы, КАСКО сақтанушының өзінің автомобиліне келтірілген залалды өтейді, деп хабарлайды DKnews.kz.

Апат, ұрлап әкету, элементтердің зақымдануы сияқты сақтандыру жағдайы болған кезде оқиғаны дереу тіркеу қажет. Жағдайға байланысты тиісті қызметтерді шақыру керек: полиция, құтқарушылар, өрт сөндіру немесе жедел жәрдем. Содан кейін сіз өзіңіздің сақтандыру компанияңызға мүмкіндігінше тезірек хабарлауыңыз керек. Көбінесе сақтандырушы оқиғаны құжаттауға көмектесетін апаттық комиссарды жібереді.

Сақтандыру жағдайы фактісін растау үшін КАСКО шартында көзделген құжаттар топтамасын ұсыну қажет. Бұл уәкілетті органдар берген анықтамалар, фотосуреттер мен бейнематериалдар, сондай-ақ зиян келтірілгенін растайтын өзге де дәлелдемелер болуы мүмкін. Ұсынылған материалдар теріс пайдалану мүмкіндігін болдырмауға мүмкіндік береді және сақтандыру төлеміне өтінішті объективті қарауға ықпал етеді.

КАСКО бойынша төлем қалай жүргізіледі?

Сақтандыру жағдайы тіркелгеннен кейін шығынды бағалау жүргізіледі. Егер шартта жөндеу авторизацияланған техникалық қызмет көрсету станциясында жүзеге асырылатыны көрсетілсе, онда диагностика нәтижелері бойынша қорытындыны осы станция беруі тиіс.

Егер шарт тәуелсіз сараптама негізінде төлем жасауға мүмкіндік берсе, қаражат автомобиль иесіне аударылады.

Егер автомобиль қатты зақымданған болса және оны қалпына келтіру мүмкін болмаса, сақтандыру компаниясы сақтандыру өтемақысына сәйкес келетін соманы төлейді. Автокредит болған жағдайда ақша банкке аударылуы мүмкін.

Кейде жөндеу кезінде бастапқы тексеру кезінде тіркелмеген қосымша зақым анықталады. Қосымша шығыстар үшін өтемақы алу үшін жөндеу жұмыстары аяқталғанға дейін сақтандыру компаниясына дереу хабарлау қажет.

Жолданым жаңа зақымдардың бар-жоғын растайтын фото - немесе бейне дәлелдемелерді қоса бере отырып, жазбаша ресімделуге тиіс. Жөндеу аяқталғаннан кейін қосымша шығындар туралы хабарлау өтемақыны мақұлдамауы мүмкін.

Маңызды: жөндеу процесін мұқият бақылап, кез-келген өзгерістер туралы жедел хабарлау қажет.

Даулы жағдайлар кезінде не істеу қажет?

Егер сіз өтемақы мөлшерімен немесе сақтандырушының шешімімен келіспесеңіз, қайта сараптама жүргізу туралы өтініш жіберуге болады.

Егер келіспеушіліктер сақталса, сіз сақтандыру омбудсманына – клиент пен сақтандыру ұйымы арасындағы даулы жағдайларды өтеусіз шешуге көмектесетін тәуелсіз институтқа жүгінуге құқығыңыз бар.

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -