Білім беру кеңістігін цифрландыру – әлеуметтік капиталды дамытудыңстратегиялық міндеті, деп хабарлайды DKNews.kz.
Жаһандық әлем өнеркәсіптік және индустриалдық революциялардың жаңасатысына жылдам көшті, онда Жасанды Интеллект (ЖИ) жай құрал емес, қоғамдық трансформацияның драйверіне айналды. Цифрлық құралдар тұрақтыдаму, инклюзивтілік, ашықтық және дамудың жекелендірілген бағытықағидаттарына негізделген оқытудың жаңа философиясын қалыптастыруғамүмкіндік береді.
Заманауи мектеп жай білім беру орны болудан шығып, өмір бойы білім алуғадайындық, өзін-өзі рефлексиялау, ынтымақтастық, бастамашылдық мәдениетіқалыптасатын мағыналар кеңістігіне айналуда.
Бұл көшу Қазақстан үшін ерекше маңызды – білім беру ортасына цифрлыққұралдардың интеграциясының тиімділігі әлеуметтік капиталдың сапасына, өңірлердің бірқалыпты дамуына және әрбір баланың өз әлеуетін жүзеге асырумүмкіндігіне байланысты.

Smart Bolashaq корпоративтік қоры дәл осы міндетті – білім беру үдерісінецифрлық құралдарды енгізу арқылы мектептердің тұрақты дамуы мен мектепоқушыларының әлеуетін толыққанды дамытуды – алдына қойды. Жаңа түрдегіцифрлық инфрақұрылымды құру, яғни технологиялардың тәжірибелердіанықтау және өмірлік жолды саналы түрде таңдау ортасы ретінде қызмет етуі.

«Kàsip Àlemi» кәсіптік бағдар беру кеңістігі осындай инновациялықшешімдердің бірі болып табылады – бұл болашақ мамандығын саналы түрдетаңдауға ұмтылатын мектеп оқушыларына арналған заманауи және жайлы жаңаформаттағы мини-коворкинг. Бұл мектеп ішінде арнайы ұйымдастырылғанаймақ, онда оқушылар әртүрлі мамандықтар, қажетті дағдылар және мансаптықтраекториялар туралы ақпарат алады. «Kàsip Àlemi» оқушыныңқызығушылықтарын талдау және негізгі дағдыларын анықтау арқылы әрбіроқушының даму траекториясын жекелендіруге мүмкіндік беретін интерактивті ЖИ құралымен интеграцияланған.

Жүйе шеңберінде мыналар қол жетімді:
- Мамандандырылған ЖИ-мен интеллектуалдық чат;
- Кәсіпті таңдау бойынша жекелендірілген консультациялар;
- Жұмыс істеу мүмкіндіктері, қажетті құзыреттер, әлеуетті жалақы деңгейі жәнетиісті бағыттар бойынша жоғары оқу орындарына түсу мүмкіндіктері туралыегжей-тегжейлі ақпарат;
- Мектептерге тиімді кәсіптік бағдар беру бағдарламаларын құруға жәнеоқушылардың білім беру қажеттіліктерін болжауға көмектесетін аналитикалықдеректер мен диаграммалар.
Бұл цифрлық инфрақұрылым – дәстүрлі ресурстар шектеулі аудандарда сапалыжәбе саналы түрде өз әлеуетін жүзеге асыруға мүмкіндік ашатын инклюзияқұралы. Атап айтқанда, еңбек нарығы мен білім беру жүйесінің заманауи негізгіпроблемаларына жауап береді:
- Еңбекке қабілетті халықтың 60% мамандығы бойынша жұмыс істемейді;
- Жас мамандардың 20%-дан көбі алынған мамандығы бойынша жұмысістемейді – колледж түлектерінің 29% және жоғары оқу орындарыныңтүлектерінің 17%;
- Мектеп оқушыларының 87% мамандықты таңдау кезінде ата-аналарыныңпікіріне сүйенеді, ал ата-аналардың 75% өз балаларының кәсіптік қалауларытуралы білмейді;
- Оқушылардың 10% ғана Қазақстанда сұраныстағы мамандықтар туралыхабардар.
Бұл сандар кәсіптік бағдар беру және адам капиталын дамытудың дәстүрлітәсілдеріне қайта ой жүгірту қажет екенін көрсетеді.

Цифрландырудың техникалық шешімдермен шектелетін дәстүрлі үлгіденайырмашылығы, Smart Bolashaq технологиялық дамудың гуманистік жәнеадамға бағытталған үлгісін құрады. Мұнда технологиялар қолжетімділік, мүмкіндіктер теңдігі және ашықтық құндылықтарына бағынады.
«Kàsip Àlemi» сияқты жобалар арқылы қор әрбір мектеп оқушысына өзініңкүшті жақтарын түсінуге және болашақтың саналы траекториясын құруғакөмектесетін сандық білім берудің жаңа мәдениетін қалыптастыруда.
Бүгінде Smart Bolashaq Қазақстанның 100-ден астам мектебінде технологияларбілім беру үдерісіне сәтті интеграцияланған тұрақты экожүйені құра отырып, болашақ білімінің цифрлық үлгісін жүзеге асырды.