Қытайлық брендтер өз елінде танымал

1696

Қытайдың Chnbrand рейтингтік агенттігінің 2022 жылғы Қытай брендтерінің рейтингі есебіне сәйкес, қытайлық брендтер тұтынушылар арасында тұрақты позицияға ие болуда, деп хабарлайды Economic Information Daily.

C-BPI - Қытайдың алғашқы отандық бренд құнын бағалау жүйесі, ол 2011 жылы іске қосылды және Өнеркәсіп және ақпараттық технологиялар министрлігінің арнайы қорлары тарапынан бірнеше жыл қатарынан қолдау тауып келеді.

2022 жылғы C-BPI Қытайдың 100 қаласын, 176 санатты қамтиды және бағаланған 10 300-ден астам негізгі брендтерді қамтиды. Бұл қытайлық брендтердің 176 санаттағы үздік брендтердің 70,5%, ал халықаралық брендтердің үлесі 29,5% екенін көрсетеді.

Бұл бесінші жыл қатарынан қытайлық брендтер 2018 жылдан бері үздік брендтердің 70 пайызын иемденуде, бұл көптеген жылдар бойы дамып келе жатқан қытайлық брендтердің тұтынушылар арасында берік орын алғанын көрсетеді.  Қытайдың 124 ірі брендінің ішінде 27,4 пайызы - Гуандун қаласында, 21,8 пайызы - Бейжіңде.

Дәстүрлі 2022 жылғы C-BPI санатындағы брендтердің ішінде 30-дан астам жаңалары болды, олардың 60 пайызы FMCG брендтері, соның ішінде йогурттар, энергетикалық сусындар мен дәмдеуіштер және т.б.

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China 

Телеграм-канал «Нефть и Газ Казахстана. Факты и комментарии». Ежедневные новости с краткими комментариями. Бесплатная подписка.

«DKNews» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKNews» © 2006 -