Қытайдың трансшекаралық импорттық электрондық коммерция секторы модернизация кезеңіне аяқ басты, деп жақында импортталатын және экспортталатын тауарларға арналған платформасы JD Worldwide агенттігі және NielsenIQ мониторинг және деректерді талдау компаниясы бірлесіп шығарған Қытайдағы трансшекаралық импорттық тұтыну үрдістері туралы ресми құжатта айтылған.
Ресми құжат онлайн трансшекаралық электрондық коммерция платформаларының жылдам интеграциясы мен шоғырлануымен, сондай-ақ осы платформалар арқылы трансшекаралық саудаға көбірек брендтердің тікелей қатысуымен трансшекаралық сауда жаңа пішінге ие болғанын көрсетеді. Бұған қоса, тұтынушылардың трансшекаралық электрондық коммерция платформаларына деген жоғарырақ сенімі сектордың өркендеуіне көмектеседі. Мәліметтер тұтынушылардың 80 пайыздан астамы импорттық тауарларды сатып алуға мүдделі екенін көрсетеді.
Қытайдың Сауда министрлігінің статистика мәліметі елдің трансшекаралық электрондық коммерция көлемінің соңғы бес жылда он еседен астам өскенін, нарықтың осы сегментінде 120 мыңнан астам ойыншы бар екенін көрсетеді. Трансшекаралық электрондық коммерция сыртқы сауданы ғана емес, сонымен қатар тұтынушылардың таңдауын кеңейтті.
Ресми құжатқа сәйкес, 2018 жылдан 2023 жылға дейін Қытайдың трансшекаралық импорттық электронды сауда көлемі 444,1 млрд юаньнан 548,3 млрд юаньға дейін өсті; 2017-2023 жылдар аралығында Қытайдағы трансшекаралық импорттық электрондық коммерцияны пайдаланушылар саны жыл сайын шамамен 20 пайызға өсіп, жалпы саны осы кезеңде үш есе артып, 2023 жылы 188 миллионға жетті.
Мәліметтер көрсеткендей, өткен жылдың барлығында дерлік тұтынушылардың 36 пайызының өткен жылмен салыстырғанда импорттық тауарларды тұтынудың артқаны байқалса, 35 пайызы импорттық тауарлардың көп түрін сатып алған.
Ресми құжат тұтынушылардың 56 пайызы импорттық тауарларды сатып алу кезінде халықаралық брендтерге және шетелден шыққан өнімдердің сапасына көбірек көңіл бөлетінін көрсетеді.
Санат бойынша тұтынушылардың көңіл бөлетіні соңғы 12 айда сатып алынған импорттық тауарларға ең алдымен косметика мен тері күтімі, жеке күтім, тамақтану және денсаулық, ана мен балаға арналған өнімдер, тамақ пен сусындар кіретінін көрсетеді. Тұтынушылар өнімнің функционалдығы мен тиімділігіне, сондай-ақ шикізат пен шыққан сапасына үлкен мән береді.
Тұрмыстық техника, сән, тұрмыстық химия, алкоголь және үй жануарлары сияқты жоғарырақ өсу тенденциялары санаттарында тұтынушыларды негізінен өнімдердің кәсіби және экономикалық тиімді сипаттамалары қызықтырады. Қолайлы саясаттар, инфрақұрылымды жақсарту, жеткізілімдерді кеңейту және сұранысты әртараптандыру сияқты әртүрлі факторлардың арқасында әртүрлі платформалар біріктіріліп, шоғырлануда, бұл Қытайдың трансшекаралық электрондық коммерция секторын жан-жақты жаңартуды бастауға итермелейді.