Жаһандық брендтер Қытай нарығына жаңа өнімдерді шығарады

8305
Фотосурет: Синьхуа

Honeywell және BMW-дан L'Oréal және Lindt & Sprungli-ге дейін көптеген танымал әлемдік брендтер 7-ші Қытай халықаралық импорт көрмесінде Қытай тұтынушыларын тарту үшін инновациялық жаңа өнімдерді шығарды.  5-10 қараша аралығында Шанхайда өтетін әлемдік деңгейдегі бірінші ұлттық деңгейдегі импорттық көрме CIIE жаңа өнімдер, технологиялар мен қызметтер үшін негізгі алаңға айналды, бұл жаһандық компаниялардың Қытайдың табысты нарығын зерттеуге деген үлкен қызығушылығын көрсетті.

Ашылу рәсіміне 152 елден, аймақтан және халықаралық ұйымнан саяси және іскерлік көшбасшылар қатысты.  Бұл шараны жариялауға 400-ден астам БАҚ-тың 3800-ге жуық қытайлық және шетелдік журналисі қатысуда.

 Lindt & Sprungli стендінде көптеген адамдардың назарын ең көп сатылатын LINDOR шоколадының сегіз түрлі дәмінен жасалған биіктігі 4 метрлік «сарқырама қабырға»  аударады.  1845 жылы негізі қаланған швейцариялық шоколад бренді көрмеге алғаш рет қатысып отыр.

 Компания Қытай нарығының маңызды әлеуетін 2012 жылы нарыққа шыққаннан бері мойындады.  Ол қытайлық тұтынушылармен байланысын нығайтуға, нарықты мұқият зерттеуге және CIIE-ге қатысу арқылы жоғары сапалы шоколад өнімдерінің кең ауқымын жасауға бағытталған, деді стенд қызметкері.

Компания көрмеде ондаған шоколадтарды, соның ішінде бірнеше жаңа өнімдерді көрсетеді және көрме барысында дәм татуды өткізеді. Lindt-тің бес швейцариялық шоколатье шеберлерінің бірі Томас Шнетцлер шоколад жасаудағы тәжірибесімен бөліседі және мастер-класс арқылы шоколад жасау процесіне қатысушыларды тартады.

Көптеген қытайлықтардың үйді жақсартуға арналған танымал таңдауы болып табылатын Nippon Paint CIIE-ге алғаш рет қатысып, ақылды жол құрылысы мен қалалық ауаны тазартуға бағытталған бірқатар жаңа өнімдерді ұсынды.

Қытайдың табысы орташа тобының сүйікті бренді BMW да CIIE-ге жетінші жыл қатарынан қатысуда.  Оның стендінде BMW M сериясының алты моделі ұсынулыда. Көрмеге бензинмен жүретін көліктер, қосылатын гибридті модельдер және таза электрмобильдер кіреді.

 CIIE-ге жеті жыл қатарынан қатысатын тағы бір компания L'Oréal 2024 жылы 21 брендтен 220-дан астам экспонатпен қатысуын нығайтады. Оның көрме аймағында революциялық шаш кептіргіш дебют жасады, оны сынап көру үшін тоқтаған көптеген көрмеге келушілер тартылды.
L'Oréal және қытайлық стартап бірлесіп әзірлеген, инфрақызыл жарық технологиясын жоғары жылдамдықтағы ауа ағынымен үйлестіретін AirLight Pro шаш кептіргіші шаш денсаулығы үшін де, қоршаған орта үшін де қауіпсіз деп айтылады.

Honeywell стендінде компания жартылай өткізгіштерді өңдеу және өндіру өнеркәсібіндегі газдардың 35-тен астам түрін анықтауға қабілетті газ анализаторының жаңа түрін көрсетті, бұл кәсіпорындарға газды анықтауға қажетті операциялық шығындарды азайтуға көмектесуге бағытталған.

 Honeywell компаниясы бұл көрмеге жетінші рет қатысып отыр.  Соңғы алты жылда компанияның көрме алаңы он есеге ұлғайды, оның алғашқы сапары кезіндегі шамамен 50 шаршы метрден қазіргі 500 шаршы метрге дейін өсті, осы уақыт ішінде 160-тан астам инновациялық технология, өнім мен шешім ұсынылды.  Компанияның стендтегі  өкілінің айтуынша, компания биылғы жылы авиация, интеллектуалды ғимараттар, энергетикалық ауысу және ақылды өндіріс сияқты салаларды қамтитын рекордтық 100 технологияны көрсетеді.

7-ші CIIE 129 ел мен аймақтан 3500-ге жуық экспонентті тартты және шараға қатысқан   Fortune Global 500 тізіміндегі 297 компания мен сала көшбасшысы жаңа рекордына қол жеткізді.  2024 жылғы көрмеде 400-ден астам жаңа өнім, жаңа технология мен жаңа қызмет көрсету жоспарлануда.

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -