Adidas Қытайда қос таңбалы сатылым өсімі туралы хабарлауда

1474
Фотосурет: Синьхуа

Неміс спорт киімінің алыбы Adidas 2024 жылы Қытайдағы таза сату көлемінің қос таңбалы өсімін жариялады, бұл компанияның жалпы өнімділігінің негізгі факторы ретіндегі нарықтың рөлін атап өтеді, деп хабарлайды Xinhua.

Сәрсенбіде жарияланған жылдық қаржы есебіне сәйкес, Adidas-тың жаһандық таза сатылымы 23,68 млрд еуроға жетті (25,49 млн АҚШ доллары), бұл 10,5 пайызға жылдық өсімді көрсетеді. Үлкен Қытай аймағында таза сатылым 10,3 пайызға 3,46 миллиард еуроға дейін өсті, бұл ретте Солтүстік Америкадан басқа барлық негізгі нарықтар да өсім туралы хабарлады.

Adidas бас директоры Бьорн Гульден компанияның жаһандық экспансиясы үшін Қытайдың стратегиялық маңыздылығын атап өтті.  «Қытай орасан зор әлеуеті бар маңызды нарық болып қала береді», - деді ол пайда туралы есеп кезінде, ол Adidas-тың одан әрі инвестициялауының негізгі факторлары ретінде орташа табысы бар халықтың өсіп келе жатқанын, спортқа қатысудың ұлғаюын және сәнге тұтынушылық сұраныстың өсуін атады.  «Қытайдағы қос таңбалы өсімге біздің қытай командасы себеп болды», - деп, ол Adidas-тың «Қытайда, Қытай үшін» оқшаулау стратегиясы арқылы нарыққа ұзақ мерзімді міндеттемесін атап өтті.

Синьхуа агенттігіне сұхбат берген Гүльден Қытайдың бөлшек сауда ландшафтын Еуропа сияқты нарықтарда жиі кездесетін мультибрендті бөлшек саудагерлер емес,  монобрендті дүкендер басым деп сипаттады.  Бұл құрылым, деді ол, Adidas-қа жеткізу тізбегінің неғұрлым қысқа циклдары мен жоғары операциялық тиімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

Есепке сәйкес, Adidas-тың Қытайдағы таза сатылымы 2024 жылдың төртінші тоқсанында жылдық есептеуде 16,1 пайызға өсіп, жетінші тоқсан қатарынан тұрақты өсуді көрсетті.  (1 евро = 1,08 АҚШ доллары).

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -