Қазақстанда цифрлық дағдыларды енгізу

3399
Фотосурет: CodiPlay

Қазақстан білім беруді цифрландыру жолында сенімді қадамдар жасауда. Назар орталығында CodiPlay стартапы болды. Бұл жоба Қазақстан Республикасының Премьер-министрі Олжас Бектеновпен ерекше аталып, оның еліміздің мектептеріне енгізілуі жоспарланып отыр. Халықаралық деңгейде танылған бұл жоба қазақстандық оқушылардың цифрлық дағдыларын дамытуға көмектеседі, деп хабарлайды DKnews.kz.

CodiPlay дегеніміз не?

CodiPlay – 2021 жылы құрылған, білім беру технологиялары (EdTech) саласындағы қазақстандық стартап. Жобаның мақсаты – оқушыларды оқытудың инновациялық тәсілдері арқылы цифрлық сауаттылықты дамыту. Жобаның құны 100 миллион доллар деп бағаланып, бұл көрсеткіш тек Қазақстан үшін ғана емес, әлемдік білім беру саласы үшін де маңызды екенін көрсетеді.

CodiPlay қазірдің өзінде әлемнің 450-ден астам мектебінде табысты қолданылып келеді, соның ішінде Ұлыбритания, Оңтүстік Корея, Сауд Арабиясы, Түркия және Әзірбайжан сияқты елдерде. Енді оның Қазақстанда кеңінен қолданылуы жоспарланып отыр. Жоба Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясымен ресми түрде мақұлданды, ал компанияның Coditeach өнімі UNICEF тарапынан цифрлық қоғамдық игілік (Digital Public Good) ретінде танылып, жобаның халықаралық нарыққа шығуына қосымша мүмкіндіктер беріп отыр.

Жобаның Қазақстан үшін маңыздылығы

Назарбаев Университеті жанындағы технопаркте өткен кездесуде Премьер-министр Олжас Бектенов CodiPlay жобасын Қазақстан мектептеріне енгізу туралы Білім беру министрлігі мен жергілікті атқарушы органдарға тапсырма берді. Бектенов алдыңғы қатарлы жобалардың ел экономикасын дамытуға және халықтың өмір сүру сапасын жақсартуға бағытталғанын атап өтті.

Жоба келесі елдерде қолданылуда:

  • 10 мемлекет, соның ішінде Оңтүстік Корея мен Ұлыбритания;
  • 450 оқу орны әлем бойынша.

Қазақстанда Түркістан облысынан басталатын бұл жоба 2024 жылдың соңына дейін экожүйеге 10 білім беру ұйымын қосады. Ал 2025 жылға қарай бұл тәжірибе тағы 60 мектепке таралады, соның ішінде Ақтөбе және Қарағанды облыстарының оқу орындары бар.

CodiPlay жобасының мақсаттары мен міндеттері

CodiPlay оқушыларды цифрлық сауаттылық негіздеріне үйретумен ғана шектелмей, оларды цифрлық әлемде өмір сүруге дайындайды. Жобаның жетекшісі Жанадил Талдыбаев атап өткендей:

"Біздің мақсатымыз – балаларға тек білім беру ғана емес, сонымен қатар оларды халықаралық аренада табысты бәсекелесуге көмектесетін дағдылармен қамтамасыз ету" Жанадил Талдыбаев

Жоба оқушыларға келесіні ұсынады:

  1. Ойындық әдістер арқылы цифрлық сауаттылықты меңгеру.
  2. Алынған білімді практикалық жобаларда қолдану.
  3. Бағдарламалау және деректерді талдау дағдыларын дамыту.
  4. Цифрлық трансформацияның сын-қатерлеріне бейімделу.

Халықаралық танымалдылық пен қолдау

CodiPlay жобасы халықаралық деңгейде жоғары баға алды. UNICEF-тің цифрлық қоғамдық игілік ретінде мойындауы бұл жобаның жаһандық білім беру қоғамдастығындағы маңыздылығын көрсетеді. Қазақстанда мұндай бағдарламаларды сәтті жүзеге асыру тек білім деңгейін арттырып қана қоймай, елдің цифрландыру саласындағы позициясын нығайтады.

Қазақстан мектептері үшін болашағы

CodiPlay-ді Қазақстан мектептерінде енгізу білім беру жүйесін жаңғыртудың маңызды кезеңі болмақ. Премьер-министр Олжас Бектеновтің айтуынша:

"Заманауи технологиялар – бұл экономиканы және қоғамды жалпы дамытудағы кілт. Біз жас ұрпаққа табысты болашаққа қажетті құралдарды ұсынуымыз керек" Олжас Бектенов

CodiPlay бағдарламасы бәсекеге қабілетті білім беру ортасын құруға мүмкіндік береді, мұнда оқушылар тек білім алып қана қоймай, оны іс жүзінде қолдануды да үйренеді.

CodiPlay жобасы – бұл қазақстандық білім беру үшін үлкен қадам. Ол оқушыларға қазіргі заманның цифрлық әлеміндегі сын-қатерлерге бейімделуге мүмкіндік береді. Бұл жобаны ауқымды түрде жүзеге асыру Қазақстанды инновациялар мен даму жолында нығайтады.

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -