Биыл сәрсенбі күні түн ортасында келіп түсетін тапсырыстармен Қытайдың бірнеше электрондық коммерция платформаларында Бойдақтар күні басталды.
Компанияның мәліметі бойынша, биылғы жылы Tmall фестиваліне 14 миллионнан астам шегерімі бар тауармен рекордтық көрсеткішке жеткен 290 000 бренд қатысты.
Осы кезеңде Tmall-дағы айналымы 100 миллион юаньнан асатын брендтер саны 382-ге жетті, оның ішінде Huawei, Apple және қытайлық спорттық киім бренді Erke.
«Сатылым құтырған», - деді Шен Донглаи, SpaChina компаниясының тең құрылтайшысы, ол «Бойдақтар күні» сауда фестиваліне үшінші рет қатысып жатыр.
«Алдын ала сатылым басталғаннан кейін екі сағаттан аз уақыт ішінде біз 1 миллионнан астам тауарды саттық және біздің жалпы алдын ала сатылым көлемі шамамен 130 миллион юаньға жетті, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 10 есе көп», - деп қосты Шен. Жыл сайынғы іс-шара 2009 жылдың 11 қарашасында Alibaba электрондық коммерция платформасымен іске қосылды және тез арада ірі шопингіге айналды.