Қытайдың жоғарғы нарық реттеушісі дүйсенбі күні ішкі тұтынуды арттыру бойынша неғұрлым кең ауқымды күш-жігері аясында келесі жылдан бастап тұтынушылық ортаны оңтайландыру бойынша үш жылдық іс-қимыл жоспарын жүзеге асыратынын мәлімдеді.
Нарықты реттеу жөніндегі мемлекеттік басқармасының мәліметінше, Қытай сондай-ақ шағымдар мен есептер жүйесін жаңартып, тұтыну секторындағы мәселелерді тиімді шешуде. Әкімшілік келесі жылы сенімді қалыпты дүкендер, базарлар, интернет-дүкендер, мейрамханалар мен туристік орындардың айтарлықтай санын құруды мақсат етіп отыр, деді әкімшілік басшысы Ло Вэнь жұмыс конференциясында.
2024 жылдың алғашқы 11 айында елдің тұтыну тауарларының бөлшек саудасы өткен жылмен салыстырғанда 3,5 пайызға артып, 44,3 триллион юаньға (шамамен 6,16 триллион АҚШ доллары) жақындады. Ұлттық статистика бюросының мәліметі бойынша, тұтыну тауарларының онлайн бөлшек саудасы шамамен 14 триллион юань болып, 7,4 пайызға өсті.