Қазақстанда тұтынушылардың құқықтарын қорғау күшейтілуде, деп хабарлайды DKNews.kz.
2023 жылдың соңында тұтынушының құқықтарын корғау қоғамдық ұйымдарының қоғамдық бақылау құралын іске асыру арқылы тұтынушылардың құқықтарын сапасыз өнімдерден қорғауға бағытталған «Сапалы өнім» әлеуметтік жобасы іске қосылды. Ағымдағы жылдың 10 айының қорытындысы бойынша барлық өңірде қоғамдық ұйымдар 700-ден астам өнім атауын іріктеп алып, оның 60%-ы бойынша бұзушылықтар анықталды. Бұл жайлы ҚР Сауда және интеграция министрлігі Тұтынушылардың құқығын қорғау комитетінің төрағасы Болат Таңабергенов ОКҚ алаңында өткен баспасөз конференциясында айтты.
Бұзушылықтардың 20%-ы – санитарлық-эпидемиологиялық талаптардың бұзылуы. Анықталған бұзушылықтар бойынша 157 кәсіпкерлік субъектісіне қатысты тиісті шара қабылдау амалдары жүргізілді.
«Сонымен қатар тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша халықты ақпараттандыру жұмысы бойынша мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты іске асыру шеңберінде тұтынушылық сауаттылық деңгейін арттыру үшін «Бақылау сатып алу» бағдарламасына ұқсас телебағдарламалар сериясы іске қосылды. Бұл теледидар форматы келесідей мүмкіндіктер береді: тұтынушылардың құқықтарын бұзудың нақты мысалдарын көрсету және оларды іс жүзінде талдау, тәуелсіз сынақтар мен сынақтар арқылы халықтың өнім сапасы туралы хабардар болу деңгейін арттыру, кең аудиторияны қамти отырып, бұқаралық режимде консультациялық және ағартушылық қолдау көрсету. Осы жыл ішінде 12 телебағдарлама шығарылды» Болат Таңабергенов
Саладағы қазіргі қиындықтар келесі жылдарға арналған міндеттердің қалыптасуына ықпал етті. Олар: тұтынушыларды тиімді қорғауға бағытталған жаңа редакцияда қорғау туралы заң жобасын қабылдау; тұтынушыны қауіпті, сапасыз өнімдерден қорғау және адал бәсекелестік бойынша «Сапалы Өнім» әлеуметтік жобасын белсенді іске асыруды қамтамасыз ету, оның нәтижелері туралы халықты кеңінен ақпараттандыру; тұтынушылар мен сатушылардың өзара іс-қимылын автоматтандыру, оңайлату және жеделдету мақсатында тұтынушылардың құқықтарын қорғау бірыңғай ақпараттық жүйесін жетілдіру; халықтың құқықтық сауаттылығын арттыру үшін тұтынушылардың құқықтарын қорғау саласында жасанды интеллект енгізу; келіп түскен өтініштерге мониторинг жүргізу және талдау, әлеуметтанулық зерттеу жүргізу арқылы халықтың тұтынушылық көңіл-күйін қадағалау.
Жүргізіліп жатқан жұмыс тұтынушылардың құқықтарын қорғау жүйесінің тиімділігін арттыруға және ТҚҚ саласындағы азаматтардың қанағаттану деңгейін 2027 жылға қарай 77%-ға дейін жеткізуге мүмкіндік бермек.