Қытайдың авиациялық өнеркәсібі үшін жаңа мүмкіндіктер

102696
Фотосурет: Синьхуа

Қытайдың коммерциялық авиақұрылыс корпорациясы (COMAC) әзірлеген тар фюзеляжды C919 ұшағы жексенбі күні Шанхайдан Бейжіңге алғашқы коммерциялық рейсін жасады, бұл азаматтық авиация нарығына ресми кіруін белгілейді. 

«C919-дың сәтті коммерциялық дебюті Қытай ұшағы сыйымдылығы 150-ден 200-ге дейінгі орынды тар фюзеляжды ұзақ қашықтыққа арналған ұшақтардың негізгі нарығына қол жеткізгенін білдіреді, бұл азаматтық авиациядағы ең бәсекеге қабілетті нарықтардың бірі», - деді авиация сарапшысы Хан Тао.  2007 жылы жобаланған алғашқы C919 ұшағы 2015 жылы конвейерден шықты.  2017 жылы модель өзінің алғашқы сәтті ұшуын жасады.

 C919 ұшағы дүйсенбіде Шанхай мен Сычуань провинциясының Чэнду қалалары арасында қатынайтын China Eastern Airlines компаниясының тұрақты рейстерін бастады.  Әуе компаниясы жаңа ұшақтар түскен сайын, модель біртіндеп көбірек бағытта жұмыс істейтінін айтты.COMAC мәліметтері бойынша, қазіргі уақытта әртүрлі клиенттерден C919 ұшағына 1061 тапсырыс келіп түсті.

 COMAC 2022 жылдың соңында шығарған нарық болжамына сәйкес, Қытай 2041 жылға қарай әлемдегі ең ірі азаматтық авиация нарығына айналады деп күтілуде.  COMAC болжамы бойынша, 2022-2041 жылдар аралығында Қытайдың азаматтық авиация нарығы 9284 жаңа ұшақ алады, бұл барлық әлемдік жеткізілімдердің 21,9% құрайды.  Бұған нарықтық құны шамамен 749 миллиард АҚШ долларын құрайтын 6288 тар фюзеляжды лайнер кіреді.

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -