Айдаһар қайықтар мерекесі фестивалі кезінде Қытайдағы туризм

6050
Фотосурет: Синьхуа

Қытайдың жақында ғана аяқталған «Айдаһар қайықтар мерекесі» Қытайдағы тұрақты тұтыну нарығы мен сенімді экономикалық қалпына келуді көрсетеді.  Міне, дүйсенбіде аяқталған үш күндік каникул туралы кейбір маңызды деректер мен сандар.

Осы кезеңде 110 миллионға жуық ішкі туристік сапар жасалды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 6,3 пайызға көп.  Қытайдың Мәдениет және туризм министрлігінің мәліметі бойынша, тиісті тұтыну 40,35 млрд юань (шамамен 5,67 млрд АҚШ доллары) болып, 8,1%-ға өсті.

ҚХР Көлік министрлігінің мәліметі бойынша, мереке күндері аймақаралық шамамен 637,62 миллион жолаушы легі жүзеге асырылды, бұл өткен жылмен салыстырғанда 9,4 пайызға және 2019 жылғы пандемия алдындағы көрсеткіштен 16,6 пайызға жоғары.  Оның ішінде 583,11 млн сапар автомобиль көлігімен жасалды, бұл жалпы жолаушылар легіне ең көп үлес қосты.

Дәстүрлі фестиваль шетелдік туристерді де тартты.  Ctrip платформасында тапсырыс берілген кіріс сапарлар саны өткен жылмен салыстырғанда 115 пайызға өсті, туристердің көпшілігі АҚШ-тан, одан кейін Ұлыбритания мен Австралиядан келді.

Қытайдың Ұлттық иммиграциялық әкімшілігінің хабарлауынша, осы кезең ішінде шетел азаматтары Қытайға 507 мың рет кіріп-шыққан, бұл өткен жылмен салыстырғанда 57 пайызға көп.

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -