Жаһандық қытайлық брендтер жаңа биіктерге жетті

13761
Фотосурет: Xinhua

2023 жылдан осы жылдың бірінші жартыжылдығына дейін қытайлық компаниялардың әлемдік брендтерінің жалпы саны 17 пайызға артты, жылдық есептеуде 18 035-тен 21 150-ге жаңа тарихи биіктікке жетті.  Бұл туралы Kantar халықаралық зерттеу компаниясы – «Kantar Brand 2024 Chinese Developers of Global Brands» есебінде айтылған.

Жоғарыда аталған компания мен Google бірлесіп жасаған жақында жарияланған есепте қытайлық жаһандық брендтерге қатысты 11 халықаралық нарықтағы тұтынушылар арасында сауалнама жүргізілді.  Бренд бағалауы үш негізгі факторды ескере отырып есептелді: маңыздылық, айырмашылық және көріну.

Әрбір бренд үшін «маңыздылық» және «айырмашылық» ұпайлары сауалнамаға қатысқан тұтынушылардың пікірлері негізінде есептеледі.  «Маңыздылық» бағасы тұтынушылардың мінез-құлқы деректерін, соның ішінде брендтің ресми веб-сайтына келу көрсеткішін, бренд қолданбасының белсенді пайдаланушыларының санын және Google және YouTube-тегі брендтің іздеу индексін біріктіру арқылы есептеледі.

Kantar Greater China бас директоры және Kantar Brand жаһандық төрағасы Дорин Ванның айтуынша, қытайлық компаниялардың жалпы танымалдылығының айтарлықтай артуы қытайлық брендтердің әлемдік нарықтағы өміршеңдігін көрсетеді.

Дорин Ван сондай-ақ Қытайдың өнеркәсіп тізбектері экожүйесі мен инновациялық технологиялардың үйлесуі қытайлық жаһандық брендтер үшін жаңа бәсекелес күшке айналғанын атап өтті.

Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -