Кондитерлік өнімдер өндіруші Ferrero Group жақында Қытайдың оңтүстігіндегі Гуанчжоу мегаполисінде әртүрлі тұтынушыларды қанағаттандыру үшін өзінің «Nutella» брендімен Қытайда жаңа өнімдердің толық ассортиментін іске қосты.
70 жылдан астам тарихы бар италиялық трансұлттық компания тұтынушылық әдеттерге сәйкес ингредиенттер арақатынасын реттеу және әртүрлі бөлшек сауда арналарына қол жеткізу арқылы Қытайдағы жергілікті нарыққа бейімделді.
Италиялық компания батыс пасталарын қытайлық десерттермен араластыру үшін қытай мейрамханаларымен ынтымақтасып, «шығыс-батыс біріктірулерін» көбірек зерттейді. Шанхайда мейрамханаларды басқаратын Ю Цзин өз тағамдарына Nutella пастасын қосып, табысқа жетті.
Қазіргі уақытта ең көп сатылатын өнімдер балмұздақпен немесе біздің қытайлық кондитерлік өнімдермен жұпталған макарон өнімдері болып табылады, олардың күнделікті сатылымы 3000 порцияға жетеді, деді ол.
Қытай нарығына 30 жылдан астам уақыт бұрын кіргеннен бері Ferrero Group өнімді әзірлеу, сценарий негізіндегі маркетинг және сату арналары арқылы осы нарықтың орасан зор әлеуетін үздіксіз пайдаланып келеді. Ferrero Group қазір Қытайдың шығысындағы Чжэцзян провинциясының астанасы Ханчжоу қаласында фабрика ашты және ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық зертхана құруды қарастыруда.
Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China