Сценарий бойынша нұсқаулықтарды табысты сценаристер сирек жазады, бұл таңғаларлық жағдай болғанымен, шындық. Әдетте, мұндай оқулықтардың авторлары редакторлар мен скрипт-докторлар. Сонда да есімдері миллиондаған көрермендерге танымал нағыз тәжірибешіл тұлғалардың қаламынан шыққан кітаптар неғұрлым құнды.
Мұндай авторлардың бірі – Нурлан Санжар. Ол қазақ киносының Алтын қорына енген Абдолла Қарсақбаевтың «Менің атым Қожа» фильмінің арқасында жұлдызға айналды. Бұл картина кеңестік және қазақстандық кино өнерінің классикасы ретінде танылып, көптеген кинофестивальдерде, оның ішінде 1964 жылы Канн кинофестивалінде «Үздік балалар фильмі» номинациясында жеңіске жетті.
1982 жылы Нұрлан Санжар ВГИК-тің сценарий факультетіне түсіп, Е.Габрилович, Л. Голубкина, С. Лунгин және И. Вайсфельдтің шеберханасында оқыған. Бүгінгі таңда шебердің шығармашылығы тек кинодағы рөлдерді ғана емес, сонымен бірге экранға сәтті шығарылған киносценарийлерді, бір хикаят пен екі романды қамтиды.
Оған қоса философия ғылымдарының кандидаты бола отырып, Нұрлан Санжарұлы шығармашылық жол мен оқытушылық қызметті қатар алып жүр – Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінде болашақ журналистерге арналған «Киномедиа» курсын жүргізеді – ғылыми жұмыстармен айналысады.
2015-2022 жылдар аралығында Lambert ең ірі еуропалық ғылыми баспасында Нұрлан Санжардың кино теориясы мен өндірісіне арналған үш кітабы басып шығарылды.
«Киномедиа теориясына кіріспе» қазіргі заманғы «киномедиа» құбылысының бастапқы философиялық, мәдениеттанулық, саяси негіздерін қалың оқырманға түсіндіреді, сондай-ақ БАҚ-та драмалық өнім шығарудың түрлі техникалары мен технологияларының қыр-сырымен таныстырады.
«Шығармашылық шеберхана немесе Авторлық ой туралы диалог» және «Шығармашылық шеберхана немесе Сценарий туралы диалог» атты еңбектерінде автор жас журналистермен, сценаристермен, жазушылармен, режиссерлермен көркем киноның әдеби сценарийін құру мәселелері туралы әңгімелеседі. Оқу құралында автордың идеясына теориялық талдау жүргізу және көркем фильмнің немесе сериалдың әдеби сценарийінің қолжазбасы бойынша шығармашылық жұмыс жасау ұсынылады, әртүрлі шығармашылық тәсілдер мен міндеттерге бірегей тәжірибелік ұсыныстар беріледі.
Тәжірибелік құндылықтан басқа, бұл кітаптардың тағы бір күмәнсіз артықшылығы –оларды тек әлемдік ғана емес, сонымен қатар посткеңестік кинотеатрдың ерекшеліктеріне жақсы бағдарланған адам жазған. Өз пәнін негізінен Голливуд мамандарының еңбектері негізінде оқитын отандық студенттер үшін бұл фактордың маңызы жоғары.