Костанай облысының Тұтынушылар құқығын қорғау департаментінің қызметкерлері автокөлік иелерінің құқығын қорғауда, деп хабарлайды DKnews.kz.
Жаңа автокөлік сатып алып, орнына сенімді көлік орнына, бас ауруын тапқан костанайлық тұрғынның оқиғасы орын алды. Автомобильдегі зауыттық ақауларды бір жыл бойы жөндету сәтсіз аяқталған соң, ол сотқа жүгінген.
Автокөлікті қолданған сәттен бастап-ақ ақаулар орын ала бастады: аккумулятор үнемі таусыла беретін, электроника үзілістермен жұмыс жасайтын, «соқыр аймақ» датчиктері дұрыс жұмысын атқармаған. Автокөлік иесі бірнеше рет қызмет көрсету орталығына хабарласып, аккумуляторды төрт рет ауыстырып, басқа да кішігірім жөндеу жұмыстарын жүргізді. Жыл бойы Автосервис ақаулардың себебін таппады.
Кемшіліктерді жою әрекеттерінен көңілі қалған тұтынушы сатып алу-сату шартын бұзу және ақшаны қайтару туралы талаптармен сотқа жүгінді. Тұтынушылар құқығын қорғау департаментінің қызметкерлері қызметкерлері сот процесіне үшінші тұлға ретінде қатысты. Сот сараптамасының қорытындысы бойынша автокөліктің ақаулығы блокты құрастыру технологиясының бұзылуымен және жүйенің дұрыс орнатылмауымен байланысты екендігі анықталды. Нәтижесінде автокөлік иесіне 14 миллион теңге қайтарылған және бітімгершілік келісім жасалды.
Бұл жағдай жалғыз емес, деп атап өтті Қостанай облысының Тұтынушылар құқығын қорғау департаментінің қызметкерлері. 2024 жылдың басынан бастап Департаментке автокөлік иелерінен 12 өтініш келіп түсті.
"Ай сайын автомобильдер бойынша өтініштер келіп түседі деп айтуға болады. Негізінен автокөлік жүргізушілері кепілдіктер бойынша кемшіліктер жойылмауына байланысты шағымданады. Алты өтініш иелеріне біздің қызметкерлермен түсініктеме берілді, қалғандары сотқа жолданды, онда ТҚҚД үшінші тарап ретінде сөз сөйледі" Қостанай болысы бойынша ТҚҚД басшысының орынбасары Әсем Нұрғали
Ә. Нұрғалидің айтуынша, алты сот процесінің үшеуі тұтынушылардың пайдасына шешілді - автокөлік иелерінің құқықтары жалпы сомасы 34 миллион теңгеге қорғалды.
Өз құқықтарыңызды қалай қорғауға болады?
Мамандар ескертеді, автокөлік — көптеген агрегаттардан және бөлшектерден тұратын техникалық күрделі тауар. Кепілдік мерзімі ішінде пайдалану кезінде кемшіліктер анықталуы мүмкін, олар шартта белгіленген мерзімде жойылуы керек. Алайда, егер мәселе кешіктірілсе немесе шешілмесе, тұтынушы өз мүдделерін қорғау үшін уәкілетті органдарға жүгінуге толық құқылы. Шынында да, іс жүзінде мұндай мәселені бейбіт жолмен шешу қиын, ал даудың нүктесін, әдетте, сот қояды.