NFA Expo-2025 ритейл саласының жетекші платформасы ретіндегі мәртебесін нығайтты

660
Фотосурет: NFA Expo-2025

Алматыда NFA Expo-2025 9 елдің 127 компаниясын біріктіріп, азық-түлік емес ритейлдің әлемдік трендтерін ұсынды, деп хабарлайды DKNews.kz.

​​​​​​​«Атакент» қазақстандық іскерлік ынтымақтастық орталығында NFA Expo-2025 тұтыну тауарларының 4-ші халықаралық көрмесі салтанатты түрде өтті. Іс-шара Орталық Азия өндірушілері, бөлшек саудасы мен маркетплейстері үшін жылдың басты оқиғасы болды.

Үш күн ішінде өңірдің басты алаңы 9 елден, соның ішінде Қазақстан, Қытай, Италия, Түркия, Ресей, Беларусь, Украина, Латвия және Өзбекстан өндірушілерінен 127 компанияны біріктіріп, қатысушыларға халықаралық нарықтарға шығу және жаңа келісімшарттар жасасу үшін бұрын-соңды болмаған мүмкіндіктерді қамтамасыз етті.

Көрме кәсіби қоғамдастықтың үлкен қызығушылығын тудырды, оған үш күн ішінде 5 мыңға жуық адам қатысты. Қарқынды іскерлік бағдарлама аясында 300-ден астам B2B кездесулері және демонстрация аймағында 3 презентация өткізілді. Бұл жаңа сатып алушылар мен дистрибьюторларды табудың тиімді құралы болды.

Көрме директоры Жанар Әбілова экспозицияның ауқымы мен жаңалығын атап өтті: «Экспозицияны аралау аясында біз қонақтармен тұрмыстық химия, ас үй ыдыстары, шыны бұйымдары, косметика және үй тауарларын өндірушілер сияқты жетекші компаниялардың өнімдерімен таныстық. Шетелдік қонақтар келісімшарттық өндірісті дамыту, шикізаттық емес экспортты ынталандыру және Қазақстанның өңірдің басқа елдерімен сауда байланыстарын кеңейту үшін алаңның жоғары әлеуетін атап өтті».

Биылғы жылы NFA Expo тауарлардың кең спектрі ұсынылған, олардың қатарында үйге арналған шешімдер, заманауи ас үй ыдыстары, тұрмыстық техника, косметика және парфюмерия, тазалауға арналған өнімдер, балалар тауарлары, интерьер шешімдері, мерекелік өнімдер, демалыс және саяжай тауарлары.

Көрменің жаңа бағыты Retail Tech бөлімі. Онда қатысушылар бөлшек саудаға арналған IT-сервистерді, технологиялық жабдықтарды және цифрлық құралдарды көрсетті.

Биылғы жылы меншікті сауда маркаларын (МСМ) дамытуға ерекше назар аударылды. Қатысушылардың жартысынан көбі бөлшек саудагерлерге private label өндіріс келісімшарттарын ұсынады. NielsenIQ мәліметтері бойынша, соңғы үш жылда Қазақстанда азық-түлік емес тауарлардағы МСМ үлесі екі есеге жуық өсті. Сатып алушылардың 60% - дан астамы айына кемінде бір рет болса да меншікті сауда маркаларын таңдайды.

Стендтерде микробқа қарсы термопластиктерден жасалған кәсіби кесу тақталарынан бастап аюрведиялық өнімдер мен көркем шыны коллекцияларына дейінгі әлемдік жаңалықтар ұсынылды.

Көрмеге қатысушылардың пайымдауынша, дәл осы алаңда Орталық Азия нарығына шығу үшін алғашқы экспорттық келісімшарттар жасасуға болады.

Үш күн ішінде NFA Expo-2025 өндірушілердің, сатып алушылардың және халықаралық сауда желілерінңғ басын біріктірді. Көрме бөлшек сауда және тұрмыстық тауарлар индустриясын дамыту үшін аймақтың ең ірі платформасына айналды.

NFA Expo-2025 жетістігі сала үшін негізгі оқиғаның жалғасуына кепілдік береді: келесі жылы көрме 25-27 қараша аралығында өтеді.

Ақпараттық серіктестер: «DKnews.kz» халықаралық ақпарат агенттігі, кәсіпкерлерге негізделген Mybusiness.kz онлайн журналы, «QRNews.kz» ақпарат агенттігі

«DKnews.kz» халықаралық ақпараттық агенттігі Қазақстан Республикасының Мәдениет және ақпарат министрлігінде тіркелген. Есепке қою туралы куәлік № 10484-АА 2010 жылдың 20 қаңтарында берілді.

Тақырып
Жаңарту
МИА «DKnews.kz» © 2006 -