Жексенбіде аяқталған Шанхай туризм фестивалі 3,5 миллион келушілерді жинады, бұл алдыңғы аймен салыстырғанда 28 пайызға көп, деп хабарлады Chinanews.com дүйсенбіде.
«Биылғы фестиваль қауіпсіз және ұйымдастырылған туристік іс-шара болып саналады», - деді Ю Сюфэнь, Шанхай муниципалдық мәдениет және туризм департаментінің директоры.
Тиісті мәліметтерге сәйкес, орналастыру индустриясындағы сатудан түскен түсімі фестиваль барысында жылдық есептеу бойынша 21,6% өсті, бұл 2020 жылғы алғашқы оң өсім.
Сонымен қатар, көркем перформанс сатудан түскен түсім жылдық есептеу бойынша 9,6 пайызға өсті, ал анимация мен ойын индустриясынан түскен түсім 4,4 есеге өсті.
Фестиваль тұтынуды арттыруда керемет нәтижелерге қол жеткізді. UnionPay Shanghai мәліметтері бойынша, Шанхайдағы туризм, қоғамдық тамақтану және ойын-сауықтағы билет сату сияқты күнделікті тұтынушылық операциялардың жалпы көлемі Шанхайда 12 мен 27 қыркүйек аралығында 31,97 миллиард юань құрады, бұл алдыңғы аймен салыстырғанда 35 пайызға көп.
Фестиваль барысында онлайн туризм платформалары да іске қосылды, олар 100-ден астам оффлайн іс-шаралар және Шанхайдағы негізгі іскери аудандарды, туристік көрікті жерлерді және мәдени орындарды қамтитын клиенттерге арналған 100-ге жуық тақырыптық маршруттар туралы ақпаратты біріктірді, келушілердің барлығы 117 млн.
Xinhua Silk Road - Belt and Road Portal, China